Online shop for pet

Regulamin

INFORMACJE PRAWNE

Maskokotas SL

CIF/VAT ES-B98627441

Avinguda Can Montcau, 1-3-5 Polígono Industrial Can Montcau 08186 - Lliçà d'Amunt (Barcelona)

www.miscota.pl

Telephone: 0034 (0) 93.524.09.22 ext. 200

 

Informacje na temat Rejestru Handlowego: wpisane do rejestru, tom 42226, foliał 39, arkusz B404814 - wpis 1.

WSTĘP

Poniższy regulamin reguluje zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Pet Care Retail Group S.L.

Poniższe warunki mają zastosowanie wyłącznie do stosunków umownych pomiędzu użytkownikiem (zwanym dalej „Klientem”) a spółką Maskokotas SL (zwanją dalej „Miscota” lub "my") będącą właścicielem sklepu internetowego Miscota.

1. PRZEDMIOT REGULAMINU

1.1. Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest świadczenie usług przez Miscotę polegające na dystrybucji produktów oferowanych w sklepie internetowym w zamian za korzyści finansowe.

1.2. Korzystając z dostępu do naszej strony internetowej Klient zobowiązuje się do przestrzegania poniższych zasad i warunków.

2.WEJŚCIE W ŻYCIE

2.1. Niniejszy Regulamin stanowi umowę pomiędzy Klientem a firmą Miscota na dostawę produktów. Potwierdzeniem tej umowy jest złożenie zamówienia. Niniejszy Regulamin nie będzie stosowany do innuch warunków.

2.2. Przyjmuje się, że Klient wyraża zgodę na warunki zawarte w tym tekście od momentu, gdy potwierdził, że przeczytał regulamin i go zaakceptował.

3.SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

3.1. Klient musi mieć ukończone 18 lat, aby złożyć zamówienie.

3.2 Klient musi podać swoje dane osobowe wypełniając formularz, który znajduje się na stronie internetowej Miscoty (dostępnej 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu), po uzyskaniu dostępu do strony i kliknięciu polecenia „złóż zamówienie”.

3.3. Po złóżeniu zamówienia Klient otrzyma jego numer.

3.4. Składając zamówienie Klient zgadza się z poniższymi warunkami. Miscota zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia.

3.5. Jeśli zamówienie zostanie przyjęte, poinformujemy o tym Klienta wysyłając mu potwierdzenie zamówienia. Jeśli w formularzu danych osobowych Klient podał swój adres e-mail, potwierdzenie zamówienia otrzyma za pomocą poczty elektronicznej. Jeśli nie będziemy mogli przyjąć zamówienia postaramy się skontaktować z Klientem drogą mailową lub telefonicznie.

3.6. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć produkty wymienione w potwierdzeniu zamówienia, może się zdarzyć, że nie jesteśmy w stanie dostarczyć danego produktu, ponieważ, na przykład nie mamy go na stanie. W takich przypadkach możemy skontaktować się z Klientem, aby poinformować go o tym i zaproponować alternatywne produkty, które może kupić. Jeśli Klient nie będzie zainteresowany naszymi propozycjami anulujemy zamówienie w odniesieniu do produktów, których nie możemy dostarczyć i zwrócimy pieniądze, które zapłacił za te produkty. Zwrot tych pieniędzy jest granicą naszej odpowiedzialności wobec Klienta, w sytuacji gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć mu oczekiwanych produktów. Bardzo rzadko zdarza się, że ceny produktów w naszym sklepie internetowym mogą być niepoprawnie określone i pokazywać cenę niższą niż właściwa. Jeśli tak się stanie, a wysłaliśmy już potwierdzenie zamówienia, to skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu wydania nowego potwierdzenia zamówienia z prawidłową ceną. W przypadku, gdy cena będzie znacznie wyższa, Klient może anulować zamówienie a my zwrócimy zapłaconą kwotę.
W wypadku, gdy klient zamówił jeden lub więcej produktów, a któryś z nich nie jest dostępny i nie ma możliwości kontaktu z klientem, spółka zastrzega sobie prawo do usunięcia niedostępnego produktu przy równoczesnym zwrocie kosztów i wysłaniu dostępnych produktów. W przypadku, gdy Klient otrzymał niezgodne zamówienie, będzie zastosowana polityka zwrotu kosztów określona w dziale 11.

 

4. DOSTARCZENIE PRODUKTÓW

4.1. Będziemy dostarczać produkty wskazane w potwierdzeniu zamówienia, zgodnie z niniejszym Regulaminem.

5. INFORMACJE O PRODUKCIE

5.1. Miscota przywiązuje wielką wagę do informacji na temat podstawowych cech produktów poprzez ich techniczne opisy pochodzące z jej firm partnerskich i producentów oraz fotografie ilustrujące produkty. Wszystko to odbywa się w granicach technologii i zgodnie z najwyższymi standardami na rynku.
5.- INFORMACJE O PRODUKCIE

Miscota oferuje szczegółowy opis Produktów zawartych na Stronie Internetowej zgodnie z opisami technicznymi dostarczanymi przez dystrybutorów, producentów i dostawców. Zawiera również informacje dotyczące nazwy handlowej, znaków towarowych lub charakterystycznych oznaczeń Produktów w celu dostarczenia jak największej ilości informacji Klientowi i/lub Użytkownikowi.

5.2.- Oferty publikowane na Stronie Internetowej zawierają szczegółowy opis warunków oferty, w tym czas jej trwania, liczbę dostępnych jednostek, cenę oraz informacje dotyczące oferowanego Produktu.

5.3.- Prosimy o uważne zapoznanie się z opisami Produktów przed podjęciem decyzji o ich zakupie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.

6. CENY

6.1. Ceny każdego z produktów są wyraźnie widoczne na stronie internetowej. Ceny i warunki oferowanych produktów mogą sie różnić, ale w każdym wypadku zamówienie będzie dotyczyło cen i warunków, które istniały w momencie jego złożenia.

6.2.Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia zamówienia z chwilą jego otrzymania.

6.3. Ceny sprzedaży podane w naszym sklepie są wyświetlane w następujący sposób:

Jeżeli Klient mieszka w Unii Europejskiej, wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Jeśli przesyłka wysyłana jest do obszarów zwolnionych z podatku VAT jest on odliczany od sumy do zapłaty, z tym że Klient musi poinformować o tej sytuacji w sekcji „uwagi i szczególne wnioski” w trakcie składania zamówienia.

6.4. Koszt usługi nie jest wliczony w cenę produktów. Opłata za wysyłkę leży po stronie Klienta i zostanie one dodana do całkowitej kwoty zamówienia. Klient zostanie poinformowany o kosztach wysyłki przed potwierdzeniem zamówienia.

6.5. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie, jednak jesteśmy zobowiązani do stosowania się do stawek, które były podane na stronie internetowej w momencie składania przez Klienta zamówienia.

7. DOSTĘPNOŚĆ

7.1.Proszę pamiętać, że zamówienia będą realizowane w granicach dostępności towarów. Jeśli jeden z zamówionych produktów nie będzie dostępny, zobowiązujemy się powiadomić Klienta o tym za pomocą poczty elektronicznej, tak szybko jak to możliwe, w celu poinformowania o terminie dostawy. W przypadku, gdy Klient nie jest zianteresowany oczekiwaniem może wnioskować o zwrot kwoty zapłaconej za ten produkt.

7.2. Jeżeli któryś z produktów okazałby się nieodstępny, zobowiązujemy się wysłać do Klienta dostępne produkty oraz przejąć koszty wysyłki pozostałej części zakupu. Jeśli to możliwe zoferujemy Klientowi produkt o podobnej jakości i cenie, w celu zastąpienia nieistniejącego produktu,. Jeśli nasza propozycja nie zostanie zaakceptowana przez naszego Klienta, przejdziemy do zwrotu pieniędzy za niedostępny towar.

8. PŁATNOŚĆ ZA PRODUKTY

8,1. Miscota współpracuje z Caixa Catalunya, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo płatności. Gdy pojawi się symbol Caixa Catalunya, możesz być pewny, że Twoje transakcje są w 100% zabezpieczone.

8.2. Jeśli nasz Dział Bezpieczeństwa podejrzewa anomalię lub nadużycia, Miscota zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji ze względów bezpieczeństwa.

8.3. Miscota oferuje Klientowi trzy sposoby płatności:

- Płatność kartą kredytową / debetową:

Jeśli Klient zdecyduje się zapłacić kartą płatniczą, zamówienie nie zostanie sfinalizowane do czasu aż płatność nie zostanie autoryzowana przez bank. Płatność online kartą kredytową odbywa się poprzez system bezpieczeństwa "Secure Socket Layer", który szyfruje dane karty kredytowej w czasie transmisji. Ze względów bezpieczeństwa, Miscota sprawdza wszystkie zamówienia zapłacone kartą kredytową. Akceptujemy: American Express, Maestro, wszystkie karty Visa i MasterCard, powołując się na bezpieczny system płatności Verified by Visa. Ponadto jeśli zakupy przekraczają sumę ustaloną przez Miscotę, Klient może być poproszony o indentyfikację za pomocą kopi dokumentu tożsamości przesłną za pomocą poczty elektronicznej bądź faksem.

- Płatność przelewem:

Po zakończeniu zlecenia Klient otrzyma wygenerowany automatycznie e-mail ze szczegółami rachunku bankowego, na który trzeba dokonać wpłaty. Ważne! W tytule przelewu Klient musi podać numer referencyjny zamówienia. W przypadku braku numeru referencyjnego, zamówienie zostanie anulowane, a pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni.

- Płatność za pomocą PayPal:

PayPal pozwala płacić bezpośrednio, bez przekazywania danych finansowych online. PayPal automatycznie szyfruje poufne dane z pomocą najlepszych technologii dostępnych na rynku.

8.4. W przypadku dokonania zakupu przez konsumenta lub przedsiębiorstwo zostanie wystawiona faktura. Faktura będzie zawierała podatek od wartości dodanej i wysyłki jeśli podatek będzie dotyczył danego zamówienia.

9. DOSTAWA PRODUKTÓW

9.1. Klient wysyła swoje zakupy na adres podany w formularzu danych osobowych.

9.2. Na stronie internetowej a dokładnie w „koszyku” wskazana jest kwota do zapłaty wraz z kosztami przesyłki.

9.3. Jeśli przy zamówieniu pojawi się uwaga: „od ręki”, to czas między złożeniem zamówienia a dostarczeniem przesyłki jest zależny od dwóch czynników:

1.Czas wysyłki (od 3 do 7 dni) = zatwierdzanie płatności + przygotowanie zamówienia + odbiór przesyłki przez pracownika firmy przewozowej.

2.Dostawa zamówienia przez pracownika firmy przewozowej. Zostaniesz poinformowany o długości tego okresu już na samym początku dostając wiadomość zatytułowaną "wyślij zamówienie". Terminy te dotyczą dni roboczych.

9.4. Produkt zostanie dostarczony po sprawdzeniu czy płatność została wykonana prawidłowo, według wybranej opcji:

• transport drogowy, czas dostawy 3-7 dni roboczych.

9.5. Za dni robocze uznajemy wszystkie dni z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Jeśli z jakiś przyczyny Miscota przekroczy ten, powiadomimy o tym Klienta i zaproponujemy rozwiązanie.

9.6. Klient wyraża zgodę, że on lub osoba przez niego wyznaczona odbierze przesyłkę. Jeśli przewoźnik nie zastanie nikogo pod adresem dostarczenia powróci jeszce kilka razu, jeżeli jednak, wciąż nie będzie w stanie dostarczyć przesyłki, to zostanie ona odesłana do Miscoty. Klientowi zostaną zwrócone koszty, z tym że zostaną one ponmniejszone o cenę wysyłki i zwrotu towaru.

10. GWARANCJA

10.1. Wszystkie produkty oferowane przez Miscotę są objęte gwarancją. Zobowiązujemy się wymienić produkt, który ma wadę fabryczną na nowy lub dokonać odpowiedniej zapłaty, jeśli którykolwiek z naszych produktów posiada wadę fabryczną zgłoszoną w ciągu dwóch lat od daty dostawy. W tym przypadku wszytskie koszty przesyłki zwrotnej i dostarczenie nowego lub naprawionego produktu ponosi Miscota.

10.2.Klient musi poinformować nas o braku zgodności towaru za pośrednictewm poczty elektronicznej, w ciągu 14 dni od momentu, gdy ją zauważył, informując o chęci zwrotu produktu.W ten sposób, zorganizujemy zwrot w odpowiedni sposób. Jeśli problem nie podlega gwarancji, Klient zostanie obciążony wszelkimi dodatkowymi kosztami.

11. PRAWO DO ZWROTU I WYMIANY PRODUKTU

11.1. Jeśli klient nie jest zadowolony z produktu, który został zakupiony w Naszym sklepie, może produkt wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania i uzyskać zwrot pieniędzy za produkt zwrócony nie później niż w ciągu 30 dni. Koszt zwrotu przesyłki zawsze będzie ciążył na kliencie. Jej koszt to 6,95 euro na terenie Hiszpanii i 9,95 euro dla krajów spoza Hiszpanii.

11.2. Oferujemy elastyczną politykę wymiany towarów, nie mamy problemu ze zwrotem lub wymianą towaru do póki nie był on używany. Nie ważne czy chcesz wymienić towar ze względu na pomyłkę przy zamówieniu, ze względu na uszkodzenia powstałe podczas transportu lub po prostu, dlatego że Ci się on nie podoba. Poniesiemy koszty zwrotu produktu i wysyłki nowego.

11.3. Produkt musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni roboczych od jego dostarczenia.

• Produkt musi zostać zwrócony w orginalnym opakowaniu.

• Produkt nie może być używany.

• Produkt powinien zostać zaopoatrzony w formę wymiany i/lub refundacji.

UWAGA: Proszę nie umieszczać taśmy klejącej, nakjelek bezpośrednio na opakowaniu, najpierw należy owinąć produkt.

11.4. Pod warunkiem, że produkt powróci do nas niezniszczony zwrócimy zapłaconą kwotę.

11.5.Nie ma możliwości zwrotu lub wymiany produktu, gdy został on zakupiony w trakcie sprzedaży flash, chyba że produkt został uszkodzony w transporcie lub posiada wadę fabryczną.

12. OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym Biurem Obsługi Klienta:

- Możesz zadzwonić pod numer (+ 34) 933967172. Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00.

- Możesz wysłać wiadomość za pomocą formularza.

13. OBOWIĄZKI MISCOTY I KLIENTA

13.1. Miscota zgadza sie na udostępnienie Klientowi wszelkich niezbędnych informacji na temat oferowanych przez nią produktów jak i zamówień. Miscota nie ponosi odpowiedzialności za niewypełnienie tych warunków w przypadku zaistnienia siły wyższej, nieobecności Klienta oraz nieprzewidzianych okoliczności będących przyczyną działań osób trzecich niebędących stronami umowy.

13.2.Klient zobowiązuje się do wypełnienia formularzy zamówienia zgodnie z instrukcją. Miscota zobowiązuje się do ochrony danych zgodnie z prawem. Klient zgadza się również zapłacić cenę produktu wraz z podatkami i kosztami wysyłki.

13.3. Należy pamiętać, iż wskazanym jest zachowanie kopii danych zakupionych produktów. Miscota nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych, plików lub w ogóle za szkody spowodowane nie wykonaniem przez Klienta kopii zapasowych informacji dotyczących zakupionych przez niego produktów.

13.4 Miscota nie ponosi odpowiedzialności za skutki, które mogą wynikać z niewłaściwego użycia produktów sprzedawanych w jej sklepie.

14. KOMENTARZE

Wszystkie komentarze napisane przez Klientów są kontrolowane przez zespół marketingu. Jeżeli będą one naruszać prawo, będą nieetyczne lub niemoralne (obraźliwa reklama, oszczerstwa, obelgi, komentarze wyrwane z kontekstu), Miscota zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia lub zmiany tych opinii.

15. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

15.1.Dane osobowe, które Klient musi dostarczyć są niezbędne do wysyłania zleceń i sporządzania rachunków. Brak tych danych spowoduje automatyczne anulowanie zamówienia. Wchodząc na stronę internetową Klient zobowiązuje się do podania prawidłowych danych osobowych, które umożliwią świadczenie usług przez firmę Miscota i pozwolają na prawidłową indentyfikację zarejestrowanego użytkownika oraz umożliwią wysyłanie informacji i reklam różnych produktów i ofert, które Miscota może mieć na swoich stronach internetowych.

Aby uzyskać więcej informacji

16. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

16.1. Wszystkie treści dostępne w sklepie internetowym Miscota (ilustracje, teksty, nazwy, znaki towarowe, obrazy, filmy) są własnością firmy Miscota. Wszelkie całkowite lub częściowe powielanie tych tereści w jakikolwiek sposób wymaga uprzedniej wyraźnej zgody ze strony Miscoty.

17. PRAWO I JURYSDYKCJA

17.1. Niniejsza Umowa jest interpretowana i podlega mocy prawa hiszpańskiego i przepisów europejskich.

17.2. Każda ze stron poddaje, według własnego uznania, rozwiązanie konfliktów i zrzeczenie się jakiejkolwiek innej jurysdykcji sądom miejsca zamieszkania Klienta. 

18. ODNOŚNIE PROMOCJI I KUPONÓW

18.1. Wszystkie promocje i kupony są ważne przez jeden miesiąc, chyba że promocja określa inaczej.

18.2. Promocje w formie kuponów dotyczą wyłącznie wartości wyrażonej w produkcie i mogą być używane wyłącznie raz.

18.3. Promocje w formie kuponów zawsze wymagają wydania minimalnej kwoty, jeśli promocja nie określa inaczej, minimalną kwotą jest 240 złotych.

18.4. Miscota zastrzega sobie prawo do anulowania promocji w stosunku do osoby, która korzysta z niej w sposób niewłaściwy lub przy pomocy różnych tożsamości nabywa wiele jednostek promocyjnych.

18.5 Każdy kupon może być wykorzystany jeden raz, podczas jednego zakupu. Kupony nie kumulują się.


19. SPRZEDAŻ LEKÓW WETERYNARYJNYCH

Zgodnie z obowiązującymi przepisami MASKOKOTAS, S.L. zgłosiła działalność polegającą na sprzedaży na odległość leków wydawanych bez recepty weterynaryjnej do Służby Bezpieczeństwa Żywienia Zwierząt i Produkcji Zwierząt Gospodarskich Departamentu Rolnictwa: [email protected] (tel.: 93 304 67 00).
• Departament Rolnictwa: Leki weterynaryjne i produkty ochrony zdrowia zwierząt
• Ministerstwo Rolnictwa Rządu Hiszpanii: Leki weterynaryjne
• Hiszpańska Agencja ds. Leków i Produktów Zdrowotnych (AEMPS) (CimaVet)
Numer autoryzacji sprzedawcy: MV-164/B
Numer stowarzyszenia i prowincja stowarzyszenia odpowiedzialnego farmaceuty: 18426-Barcelona
MASKOKOTAS, S.L.
NIF: B98627441
Nazwisko właściciela: Vicent Jornet Ibiza
Adres magazynu: Avinguda Can Montcau, 1-3-5 Polígono Industrial Can Montcau 08186 - Lliçà d'Amunt (Barcelona)
Szacowany czas dostawy produktów farmaceutycznych może się różnić w zależności od miejsca docelowego i wynosi od 1 do 30 dni.
Wszystkie podane w Internecie ceny produktów farmaceutycznych są cenami zawierającymi podatek VAT.
Maskokotas, S.L. nie przyjmuje zwrotów produktów farmaceutycznych raz wydanych i dostarczonych kupującemu, z wyjątkiem następujących przypadków: produkty dostarczone przez pomyłkę; produkty niezgodne z zamówieniem klienta; produkty uszkodzone podczas transportu; produktów, których dotyczy ostrzeżenie o wadzie dotyczącej jakości lub nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii, lub dla których wydano polecenie wycofania przez Hiszpańską Agencję ds. Leków i Produktów Zdrowotnych.

20. FAMILY KLUB LOJALNOŚCIOWY
Rejestracja klienta jako członka Klubu Rodzinnego uprawnia go do następujących korzyści:
- 5% zniżki powitalnej. Przy minimalnym zakupie 49 €. Kupon jednorazowego użytku. Wyłącznie dla użytkowników, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Nie jest konieczne użycie tego kuponu przy pierwszym zakupie.
- Ekskluzywne promocje. Niektóre promocje będą dostępne wyłącznie dla członków klubu lojalnościowego.
- Punkty. Klient gromadzi punkty za wartość każdego zakupionego produktu (w tym podatki i rabaty). Punkty są obliczane poprzez zaokrąglenie ceny każdego produktu do najbliższej jednostki (23,49 to 23 punkty, a 23,50 to 24 punkty). Każdy punkt jest równoważny 1 centowi zniżki, gdy zostanie zastosowany do zamówienia. Oprócz wykorzystania punktów należy zapłacić co najmniej 1 € za pomocą metody płatności. Punkty mają datę ważności wynoszącą 1 rok od daty ich wygenerowania. Usługi pielęgnacyjne również generują punkty, ale usługi weterynaryjne są wykluczone.
Rejestracja w klubie lojalnościowym Family jest bezpłatna, a wszystkie korzyści są powiązane z adresem e-mail klienta. Aby cieszyć się korzyściami, klient musi zalogować się na swoje konto na stronie internetowej lub zidentyfikować się w sklepach fizycznych.
Firma zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmiany swoich zasad i warunków, a także do wykluczenia klienta z klubu lub jego korzyści, jeśli zidentyfikuje nieuczciwe korzystanie z klubu.

rtp