Online shop for pet

Składanie zamówienia

Jak znaleźć produkty w Miscota.pl?

Oto trzy sposoby, aby znaleźć pożądany produkt:

Możesz rozpocząć wyszukiwanie produktu od zalogowania się na swoim koncie. Znajdziesz menu na górze, które pozwala na poruszanie się między różnymi produktami, jakie oferujemy. Po wybraniu kategorii, można uzyskać dostęp do listy produktów i różnych filtrów, które pomogą Ci odnaleźć produkt.

W tym samym menu po prawej stronie ekranu można również znaleźć wyszukiwarkę, aby przejść do produktu, którego szukasz w otwartym oknie.

                                                       

Jeśli znasz markę produktu możesz znaleźć go za pomocą trzeciego sposobu. Na stronie startowej Miscota, na dole jest lista marek, które pozwala na dostęp do kolejnje listy zawierającej wszytskie produkty wybranej marki.

Jak dokonać płatności przy pomocy kodu rabatowego lub karty upominkowej?

W koszyku, tuż przed procesem zakupu, można znaleźć małe pole, które pozwala wprowadzić kod uzyskanego kuponu.

Wprowadź kod i kliknij "Zastosuj", od razu będziesz mógł zobaczyć zniżkę lub upewnić się, że Twoja karta upominkowa jest autentyczna.

Kod rabatowy można używać jedynie przy zamówieniu.

Jakich kart kredytowych mogę używać?

Miscota akceptuje następujące karty:

Zapomniałem mojego hasła do konta Miscota.pl. Co robić?

Po uzyskaniu dostępu do konta lub w każdym miejscu, gdzie można wpisać swój adres e-mail i hasło (aby się zalogować) znajdziesz link, który pozwoli Ci odzyskać hasło.

Po klinknięciu na ten link można rozpocząć proces odzyskiwania hasła, aby zresetować hasło należy stosować się do instrukcji wysłanych na pocztę e-mail.

Jak mogę zmienić moje zamówienie?

Jeśli popełniłeś jakiś błąd przy składaniu zamówienia, masz czas do godziny szesnastej (dnia, w którym zamówienie zostało złożone) do zmiany jakichkolwiek informacji.

W takim przypadku powinieneś skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli będziesz chciał dokonać zmian po godzinie szesnastej (dnia, w którym zostało złożone zamówinie) to czy będzie to możliwie jest uzależniona od etapu, w którym będzie znajdywała się realizacja Twojego zlecenia.

Jak mogę sfinalizować moje zamówienie?

Gdy już mamy wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia i potwierdzenie otrzymania płatności, za pomocą jednej z trzech opcji, zlecenie zostało przyjęte i porzechodzimy do przygotowania przesyłki.

Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Z jakich metod płatności mogę korzystać?

Miscota oferuje Ci trzy różne formy płatności:

  • Karta płatnicza: płatność kartą Visa, MasterCard, Maestro i American Express.
  • Paypal: możesz dokonać płatności z konta PayPal.
  • Przelew bankowy: numer konta bankowego, na który należy wpłacić należność zostanie podany przy złożeniu zamówienia.

Dlaczego muszę się zalogować?

Identyfikacja użytkownika jest niezbędna, by dokonać zapłaty za produkty, które chcesz kupić. Jeśli jesteś nowym klientem możesz się zarejestrować podając swój adres e-mail i postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami.

               

Jeśli jesteś już naszym klientem, aby się zalogować wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail i hasło.

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij na „Nie pamiętam hasła”, a my pomożemy Ci je odzyskać.

Kiedy mogę zakończyć zamówienie?

Po przejściu do koszyka sprawdź czy chcesz kupić wszytskie produkty, które się w nim znajdują, następnie, jeśli wszystkie produkty i ich ilość sie zgadzają, kliknij: „Przejdź do zakupu”, aby rozpocząć procedurę zakupu.

Jak dodać produkty do mojego koszyka?

W opisie produktu znajdziesz tabelę, w której są różne rozmiary i ilości. Wystarczy tylko wybrać opcję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, a następnie kliknąć na zielony przycisk "Dodaj do koszyka". W ten sposób produkt automatycznie zostanie dodany do koszyka w wybranych przez Ciebie ilościach.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Kiedy złożysz zamówienie podamy Ci przewidywaną datę dostarczenia Twojego zakupu. Jest ona uzależniona od dostępności produktów, które chcesz kupić.

 

rtp