Online shop for pet

Kontakt

Jak można się skontaktować z Miscota.pl?

Znajdź swoje pytanie na naszej liście pytań i odpowiedzi, jeśli jeszcze wciąż masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta.

Kliknij przycisk Kontakt znajdujący się na dole strony, możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail lub telefonicznie, jak wolisz.

Dlaczego żaden z przycisków się nie pojawia?

Jeśli nie widzisz obrazu lub przycisku, Twoja przeglądarka nie może ich pobierać. Sprawdź ustawiania, aby umożliwić pobieranie plików graficznych.

Jeśli problem będzie się powtarzał , proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego nie pojawia się przycisk „Dodaj do koszyka”?

Jeśli nie widzisz przycisku „Dodaj do koszyka” na stronie produktu, najpierw upewnij się, że produkt nie jest „chwilowo niedostępny”. W takim przypadku oznaczałoby to, że na razie nie można kupić tego produktu w Miscota.pl.

Jeśli produkt jest dostępny w Miscota.pl, a mimo to nie pojawia się opcja „Dodaj do koszyka”, być może, Twoja przeglądarka nie ściąga grafiki tego przycisku. Upewnij się, że ustawienia przeglądarki umożliwiają pobieranie plików graficznych.

Jeśli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego zniknęły produkty dodane do mojego koszyka?

Należy pamiętać, że produkty, które kupujesz mają ograniczony czas przechowywania w naszym „sklepie”.

Nasz katalog jest często aktualizowany, więc istnieje możliwość, iż niektóre produkty zapisane w koszyku na długi okres czasu nie są już dostępne. W celu uniknięcia takiej sytuacji, Tw­­­ój „koszyk” wygasa przy każdym zamknięciu przeglądarki.

Zdarza się, że produkt może zniknąć z powodu wprowadzania zmian na naszej stronie, w takich przypadkach przepraszamy za niedogodności.

Co mogę zrobić, gdy odświeżenie strony nie rozwiązuje problemu?

Zaleca się regularne usuwanie historii przeglądania. Kiedy historia jest pusta wzrasta prędkość przeglądania, kiedy jest pełna prędkość spada.

Należy również pamiętać,aby często aktualizować nowe wersje przeglądarki (Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Chrome). Możesz odwiedzić stronę przeglądarki, aby sprawdzić, czy są dostępne nowe aktualizacje. Zwykle można znaleźć instrukcję, jak zaktualizować przeglądarkę, korzystając z „pomocy” w górnej części okna przeglądarki.

Dlaczego strona nie wyświetla się poprawnie?

Po pierwsze, spróbuj odświeżyć stronę internetową (naciskając klawisz F5 lub Ctrl + R). Jeśli to nie rozwiąże problemu, prawdopodobnie jego przyczyną są ustawienia dotyczące zarządzania plikami „cookies”. Twoja przeglądarka musi być skonfigurowana do akceptowania plików cookies z naszej strony.

  • Jeśli używasz przeglądarki Internet Explorer, wykonaj następujące kroki: "Widok" >> "Opcje internetowe" >> "Zaawansowane" >> "Cookies" >> "Zawsze akceptuj ciasteczka".
  • Jeśli korzystasz z przeglądarki Mozilla Firefox, wykonaj następujące kroki: "Narzędzia" >> "Opcje" >> "Cookies" >> "Zezwalaj na pliki cookies na stronach internetowych."
  • Jeśli używasz przeglądarki Chrome należy podjąć następujące kroki: "Opcje" >> "Zaawansowane" >> "Ustawienia treści" >> Cookies "Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (zalecane)".

Co zrobić, jeśli strona ładuje się powoli lub Twój komputer nie chce się z nią połączyć?

Po pierwsze, spróbuj odświeżyć stronę (naciskając klawisz F5 lub Ctrl + R). Jeśli ładowanie strony trwa zbyt długo lub strona ładuje się tylko częściowo, możesz rozwiązać ten problem klikając przycisk „Stop” na górze przeglądarki obok paska adresu a następnie „Aktualizuj”.

Ponadto możesz spróbować wyczyścić historię przeglądania i usunąć pliki „cookies”. Większość przeglądarek przechowuje kopię każdej odwiedzanej witryny sieci Web. Usuwając historię uzyskasz więcej miejsca i w konsekwecji tego zwiększysz szybkość przeglądania

Przejdź do zakładki "Historia" lub "Tymczasowe pliki internetowe" w swojej przeglądarce i usuń wszystkie pliki tymczasowo zapisywane.

Jeśli nadal będziesz miał problemy, skontaktuj się z usługodawcą internetowym, w celu uzyskania wymaganej pomocy.

Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do mojego konta?

Ze względów bezpieczeństwa, możemy zamknąć Twoją sesję automatycznie, jeśli nie byłeś aktywny od 15 minut. W takim przypadku jeśli chcesz kontynuować przeglądanie katalogu Miscota.pl prosimy o ponowne zalogowanie się na naszej stronie.

Ponadto, niektóre przeglądarki mogą być skonfigurowane pod kątem automatycznego odrzucenia wszystkich plików „cookies”. Sprawdź swoje ustawienia internetowe pod względem zarządzania plikami "cookies".

Dlaczego nie otrzymałem odpowiedzi od Miscota.pl?

Jeśli się z nami skontaktowałeś i nie otrzymałeś żadnej odpowidzi, prawdopodobnie serwer poczty blokuje wiadomości od Miscota.pl.

Zalecamy sprawdzenie w folderze „SPAM”, jeśli również tam nie znajdziesz odpowiedzi, należy skontaktować się z dostawcą lub do nas zadzwonić.

Dlaczego strona nie rozpoznaje mojego konta?

Jeśli problem wystąpił podczas zakupu lub w momencie logowania, możesz tymczasowo rozwiązać problem wyłączając JavaScript w przeglądarce Internet Explorer. Wystarczy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Wybierz "Narzędzia / Opcje internetowe" w menu programu Internet Explorer.
  2. Kliknij "Opcje internetowe", a następnie zakładkę "Zabezpieczenia".
  3. Kliknij przycisk "Poziom niestandardowy".
  4. Przewiń w dół do "Obsługa skryptów" i odznacz "Skrypt aktywny".

Jeśli problem będzie się powtarzał, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

rtp